Podczas dzisiejszego posiedzenia Komisji Społecznej Rady Miasta, Marta Ostapiec, zastępca dyrektora RCK ds. promocji informowała o planowanych działaniach promocyjnych i wydarzeniach. Miasto jest przygotowane do tych działań i jak słyszeliśmy, pierwsze projekty promocyjne, mające przyciągnąć turystów, na tyle, ile będzie to możliwe w związku z obowiązującymi ograniczeniami, już ruszyły, jak podbudowa działań przewidzianych w miesiącu czerwcu. Planowana jest "Strefa Chill Outu" w Porcie Jachtowym, a także imprezy pod patronatem Radia ZET. Ponieważ wątpliwe jest, aby rząd zgodził się na prowadzenie imprez masowych w wakacje i obecnie nawet nie ma takich oczekiwań, oznacza to, że największe przedsięwzięcia stoją obecnie pod znakiem zapytania, gdyż nie są znane decyzje rządu w tym zakresie i najwcześniej usłyszymy o nich w okolicach końca maja. Problem polega na tym, że duże imprezy wymagają organizacji z dużym wyprzedzeniem. Więcej na ten temat w materiale wideo.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.