Overcast Clouds

6°C

Kołobrzeg

16 kwietnia 2024    |    Imieniny: Julia, Erwina, Benedykt
16 kwietnia 2024    
    Imieniny: Julia, Erwina, Benedykt

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

kotwica kołobrzeg

Pierwsze takie rozwiązanie w Polskiej koszykówce. Aplikacja mobilna Energa Kotwica Kołobrzeg powstała we współpracy z Fundacją Kibica operatorem programów Sportbonus i Dobre Zakupy. Aplikacja to nie tylko źródło informacji dla kibica, to przede wszystkim rozwiązanie, które pomaga finansować bieżące działania klubu.

Sympatycy Kotwicy znajdą w aplikacji m.in. aktualności, terminarz, tabele, relacje z meczu, galerie, video, będą mogli również korzystać ze specjalnej tablicy umożliwiającej im publikowanie własnych opinii jak również komentować i lajkować treści innych użytkowników.

Lecz najważniejszymi elementami aplikacji są moduły finansowe. Sympatycy robiąc codzienne zakupy będą mogli wspierać Kotwicę finansowo, nie wydając przy tym ani grosza więcej. Dodatkowo w aplikacji znajdą centrum licytacji i możliwość wsparcia klubu wpłatą bezpośrednią. Aby zachować pełną transparentność zbierane środki przez sympatyków trafiają na Cel jaki wskaże klub, jest on widoczny w aplikacji, gdzie każdy może zobaczy ile środków już udało się zebrać. Dzięki takiemu rozwiązaniu sympatycy Kotwicy mają realny wpływ na dalszy rozwój swojego klubu.  

Zakupy u partnerów Aplikacji
Już na starcie w aplikacji jest ponad 1000 partnerów online taki jak Allegro, Lidl, Pyszne.pl, Booking.com, Adidas, Bp, RTV Euro AGD, Empik, Smyk i wiele innych, wystarczy wejść do wybranego sklepu z poziomu aplikacji i zrobić w nim zakupy. Sklepy dzielą się częścią przychodów z transakcji dokonanych przez sympatyków klubu.

Zakupy dla Kotwicy będzie można również dokonywać w sposób tradycyjny czyli w sklepach stacjonarnych, wystarczy zgłosić do aplikacji swoją kartę płatniczą, którą będzie można płacić w sklepach stacjonarnych, które dołączą jako partner programu. Każdy punkt partnerski dobrowolnie deklaruje, jakim procentem może się podzielić z klubem. W ramach współpracy z punktami partnerskimi klub oferuje reklamę i promocję punktu wśród swoich kibiców oraz udostępnia własne kanały komunikacji z klientami.

Sprawdzone rozwiązanie
Z takiego rozwiązania korzysta m.in. piłkarski klub Ruch Chorzów, dzięki aplikacji klub z Chorzowa nie tylko stworzył dla swoich fanów aplikację, w której kibice czują się jak w domu ale codziennie umożliwia im robienie zakupów, z których określony procent wraca dla Ruchu Chorzów. Sympatycy korzystając z aplikacji przez ponad pół roku sfinansowali 9 celów m.in. takich jak remont szatni, dofinansowanie do zgrupowania czy zakup sprzętu treningowego na łączną kwotę ponad 100 tysięcy złotych, wydając w sklepach partnerskich na zakupy ponad 3 mln złotych!  

Link do pobrania aplikacji poniżej.

http://kotwica50.kolobrzeg.pl/aplikacja-klubowa/

reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama