Miastokolobrzeg.pl jest dziś liderem w branży mediów internetowych w Kołobrzegu. Przygotowujemy więc nową, uzupełniającą ofertę dla Czytelników.
Od 6 grudnia 2009 roku pracujemy dla naszych Czytelników z jednodniową przerwą, a więc de facto non stop. Gdy się spojrzy na dorobek 1042 dni regularnej pracy i informowania o tym, co dzieje się w Kołobrzegu, to robi to wrażenie. Obok portalu, funkcjonuje bezpłatny tabloid, ale także pierwsza w Kołobrzegu telewizja internetowa Miastokolobrzeg.tv. Okazuje się, że nowy produkt bardzo szybko się przyjął, o czym świadczy chociażby ostatnia sesja Rady Miasta czy pierwsza w historii transmisja na żywo meczu Kotwicy Kołobrzeg z Gwardią Koszalin, które cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Ten projekt nadal rozwijamy, a dzięki temu nasi Czytelnicy mają jeszcze szybszy i bardziej komfortowy dostęp do informacji z życia miasta.
Z naszych analiz wynika, że w ciągu ostatnich 40 dni z informacji opublikowanych na Miastokolobrzeg.pl korzystano w innych mediach aż 136 razy! Politycy dzwonią i mówią, że muszą częściej nam dawać cynk, bo potem - tu cytat: "walą do nich wszyscy". Cóż, jesteśmy miejskim portalem informacyjnym, a nie agencją prasową. To dowodzi jednak tego, że nasz portal jest opiniotwórczy, bez względu na to, czy ktoś z nami się zgadza, czy też nie. Niestety, nadal nie brakuje osób, które anonimowo obrażają innych i czują się z tym dobrze. Nie ma tu dla nich miejsca - oświadczam to stanowczo.
Ponieważ jednak proporcjonalnie do powstających kolejnych kołobrzeskich portali informacyjnych, a powstanie ich w najbliższym czasie jeszcze kilka, nie widać na horyzoncie ani nowych standardów produkcji, ani nowego contentu, nasze wydawnictwo wspólnie z dyrektorem artystycznym Sławkiem Chałupniczakiem pracuje nad uruchomieniem nie kolejnego, ale nowego portalu dla kołobrzeżan i o kołobrzeżanach. Wbrew pozorom, obecnie media w Kołobrzegu nie informują nawet o połowie tego, co się dzieje wokół nas. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że niemal 50% contentu innych portali ma pochodzenie zewnętrzne, a więc powstało w urzędach, szkołach i innych instytucjach. Ile więc w tych mediach jest oryginalnie wytworzonej treści? Wiemy co jemy, a czy wiemy co czytamy?
Dziękujemy więc naszym Czytelnikom za natchnienie nas do kolejnych rozwiązań. Dzięki temu możemy być wierni naszemu hasłu, w myśl którego oferujemy wszystkim Miasto Kołobrzeg na wyciągnięcie ręki.
Robert Dziemba
redaktor naczelny
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.