Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Kołobrzegu, poszukuje kandydata na stanowisko „ INSPEKTORA DS. ADMINISTRACJI”.
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie i praktyka zawodowa: wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy,
2) ogólne i stanowiskowe: dobra znajomość Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego wraz z aktami wykonawczymi,
Preferencje dodatkowe:
• prawo jazdy kategorii B;
• umiejętność pracy w zespole;
• samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność w realizacji powierzonych zadań
• bardzo dobra organizacja pracy
• komunikatywność,
• dyspozycyjność,
• umiejętność obsługi komputera, w tym: pakiet Office,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• prowadzenie bieżącej kontroli prawidłowości wykorzystania lokali zgodnie z przeznaczeniem, pisemne informowanie o istniejących pustostanach, lokalach zajmowanych bez tytułu prawnego i podnajmowanych bez gody właściciela.
• prowadzenie rejestru przejętych lokali mieszkalnych
• prowadzenie rejestru zleceń wraz kontrolą terminów ich realizacji
• bieżące wypełnianie deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Oferujemy:
• stabilną i ciekawa pracę w firmie o wyrobionej marce;
• miłą atmosferę pracy;
• umowę o pracę na pełny etat
• termin rozpoczęcia pracy 15.09.2021r.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• CV i list motywacyjny;
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
Dokumenty należy składać w sekretariacie spółki KTBS przy ul. Artyleryjskiej 3 po. 207 w Kołobrzegu w godzinach od 7.30 do 14.00 do dnia 03.09.2021r.z dopiskiem „ Inspektor ds. Administracji” – oferta pracy.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną.
Pozostałe informacje na stronie www.ktbs.pl